Google AdWords Express idealne dla małych firm

Categories Uncategorized
Google AdWords

Wyszukiwarka Google z biegiem lat przestała być już tylko narzędziem do wyszukiwania treści w zasobach internetu. Owszem, pod tym względem również się rozwija i pozwala znajdować treści według różnych parametrów, ale została też rozbudowana o wiele innych opcji. Jedną z nich są reklamy, które wyświetlają się m.in. przy wynikach wyszukiwania.

Google AdWords, bo tej usłudze mowa, to jeden z rodzajów reklamy internetowej, z jakiej może skorzystać dziś każdy, kto potrzebuje dotarcia do odbiorców, czyli potencjalnych klientów. Jednakże Google AdWords to już tak rozbudowane narzędzie, że przeciętny użytkownik może mieć problemy z prawidłowym skonfigurowaniem kampanii reklamowej. Z reguły, aby zrobić to skutecznie i nie wydać fortuny, należy skorzystać z pomocy wyspecjalizowanych agencji reklamowych. Aby ułatwić korzystanie z reklam AdWords i zdobyć nowych klientów, Google uruchomiło uproszczoną wersję tej usługi pod nazwą AdWords Express.

Google AdWords Express dla małych firm

Panel administracyjny pełnej wersji usługi AdWords oferuje bardzo dużo możliwości. Zanim reklama zostanie opublikowana w sieci, należy przejść wiele kroków i ustanowić mnóstwo parametrów reklamy, w tym zasięg, target, budżet itp. Dla wielu klientów tyle opcji to nadmiar. Ponadto wiele osób nie zna fachowych terminów i znaczenia poszczególnych opcji, żeby móc z nich nie tylko prawidłowo, ale też skutecznie skorzystać. Uproszczona wersja, AdWords Google Express powstała z myślą o takich właśnie osobach. Ta wersja jest polecana szczególnie małym i średnim firmom, w tym osobom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą. Jest to rozwiązanie idealne dla firm o zasięgu lokalnym, które chcą dotrzeć do klientów, którzy znajdują się w niedużym zasięgu i mogą być potencjalnie zainteresowani ofertą.

Usługa AdWords Express i jej cechy

Z racji tego, że jest to uproszczona wersja pełnej usługi Google AdWords, ma ona kilka ograniczeń. Nie wpływają one jednak negatywnie na jej atrakcyjność, szczególnie dla ww. rodzajów przedsiębiorstw. Za pomocą reklamy AdWords Google Express można ustawić zasięg reklamy na obszarze do 65 kilometrów od siedziby firmy reklamodawcy. Różnica polega też na tym, w ilu miejscach reklama jest wyświetlana. W usłudze Google AdWords Express reklama będzie widoczna tylko w wyszukiwarce jako płatne wyniki wyszukiwania oraz na mapach Google. Nie będzie jej natomiast w sieci reklam AdWords i u partnerów. Jednak dostępne opcje i tak są wystarczające dla większości małych firm, które zorientowane są na lokalnego klienta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *