Co-packing służy estetyce sprzedaży

Categories Uncategorized

Każdej firmie prowadzącej działalność handlowo-usługową zależy, by jej produkty były właściwie opakowane. Choć nie ocenia się książki po okładce, to jednak opakowanie ma duże znaczenie przy wyborach konsumenckich, a w przypadku firm internetowych oceny ich rzetelności. Konfekcjonowanie i tworzenie opakowań służy estetyce sprzedaży, a także może napędzać popyt.

Co-packing – przepakowywanie ze zgniecionych opakowań zbiorczych

Firma zamawiająca lampy od producenta otrzymująca pogniecione opakowania może zlecić ich przepakowanie, które posłuży dalszej sprzedaży po odpowiedniej cenie. Towar źle opakowany bywa wybrakowany, a to powoduje albo zaleganie go na półkach sklepowych i konieczność przeznaczenia na straty albo zwrócenie go przez klienta, w przypadku sprzedaży internetowej. Konfekcjonowanie towarów pozwala na wybranie odpowiedniego rodzaju opakowania wraz z zabezpieczeniem i bezpośrednie jego wysłanie z firmy co-packingowej do klienta. Solidnne foliowanie, etykietowanie czy insertowanie, a także przepakowywanie – wszystkim tym może zająć się firma co-packingowa.

Konfekcjonowanie – tworzenie opakowań w oparciu o projekt klienta

Czasem towar ma nietypowy kształt i wymaga zapewnienia mu odpowiedniego opakowania. Firmy często chcą również by na opakowaniu widniała jej nazwa bądź logo lub przynajmniej na folii, którą opakowanie jest zabezpieczone. Czynią tak księgarnie sprzedające książki w internecie, a także firmy zajmujące się sprzedażą biżuterii.

Tworzenie opakowań – różnorodne materiały

W dobie dbania o środowisko firmy co-packingowe używają materiałów, które są biodegradowalne. Opakowanie może być papierowe, wykonane z kartonu, materiału tekstylnego, a także tworzywa sztucznego, które można poddawać recyklingowi. Dla dużych sklepów towary często są przepakowywane, gdy ucierpią w transporcie z hurtowni. Specjaliści od konfekcjonowania mogą dać im „drugie życie”.

Przepakowywanie i insertowanie po transporcie

Czasem produkty prosto z transportu trafiają do firmy co-packingowej. Tam są przepakowywane, czasem insertowane. W ten sposób dużej firmie łatwiej jest zarządzać magazynem, mając pewność, że towary zostały właściwie zabezpieczone.

Konfekcjonowanie pozwala formom oferować najlepszej jakości produkty odpowiednio opakowane. Dzięki temu nie narażają się na straty związane ze zniszczeniem towarów w transporcie. Doświadczenie firmy co-packingowej w tworzeniu opakowań od a do z pozwala stworzyć bardziej estetyczną przestrzeń na półkach sklepowych, a klientom kupującym w sieci zapewnić pełnowartościowy towar, nawet, kiedy wykonany jest z kruchego materiału.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *